Hardware > Computeronderdelen

computer

(1/3) > >>

Anonymous:
ik zoek nog een desktop computer voor 500€ alleen de kast wie wete een kant-en-klare en anders dan gewoon een samengestelde het is een lichte game-pc geheugen minimaal 500gb want ik ga downen^^ maar kan ook gewoon externe harde schijf zijn.

Goo:
Een externe hdd van 1 TB heb je al voor 70 Euro. En een game pc voor 500 euro vind je niet zo heel snel.

Nib:
hij zegt toch lichte game pc.

Als je durft over te clocken dan zou ik dan gaan voor een black edition van aan AMD cpu. kun je goed overclocken en zijn niet al te duur.
Dan gewoon genoeg geheugen (4gb)

en normale Graka en je bent bijna klaar.

Anonymous:

--- Citaat van: "NibuleZ" ---hij zegt toch lichte game pc.

Als je durft over te clocken dan zou ik dan gaan voor een black edition van aan AMD cpu. kun je goed overclocken en zijn niet al te duur.
Dan gewoon genoeg geheugen (4gb)

en normale Graka en je bent bijna klaar.
--- Einde van citaat ---
ok die 4gb geheugen snapte ik en de amd cpu ook maar wat is overclocken cpu snelheid verhogen? en wat is graka?

Nib:
overclocken is idd cpu snelheid verhogen, met die black editions van AMD is de multiplier unclocked.
Dus je hebt bijv. 250Mhz en de multiplier is 11x. dan heb je 2,75Ghz. normaal kun je de multiplier niet omhoog gooien maar die snelheid wel. maar als je die multiplier omhoog doet kun je veel hoger komen.
Met een goeie koeler waar je dan zo'n 20 euro voor kwijt bent kun je dan nog aardig ver komen zonder dat je cpu te heet wordt.

Graka staat voor grafiche kaart oftewel, je videokaart.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie