Auteur Topic: hulp nodig voor examen...  (gelezen 5039 keer)

angrywolf

• DigitalPlace Lid
  • *
    • Bekijk profiel
hulp nodig voor examen...
« Gepost op: februari 01, 2017, 05:14:51 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Hallo iedereen

Ik heb vrijdag (1 februari 2017) examen over HTML & CSS en javacript & jquery

ik weet al wat ik ga moeten coderen voor het examen... maar ik ben al weken lang niet naar de lessen geweest (persoonlijke redenen) dus ik ben echt in de shit voor mn examen..

zou iemand het examenvoorbeeld kunnen coderen? dan moet ik het gwn van buiten leren :p
    het zou me echt helpen.. ik weet dat hier geniƫn zijn, dus het zal echt geen 1u in beslag nemen...

hier zijn de files & uitleg die je nodig hebt: https://www.dropbox.com/sh/r1sxot5533l1cdr/AADmsZkTXc7hLjiUuhX1e1_da?dl=0

alvast bedankt!!

Hoithebest

• DigitalPlace Lid
    • *
      • Bekijk profiel
      • http://www.rlsoftware.nl
    Re: hulp nodig voor examen...
    « Reactie #1 Gepost op: februari 03, 2017, 11:04:14 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Eigenlijk vind ik het heerlijk om te zien dat mensen als jij flink op hun bek gaan. Niet genoeg tijd in softwareontwikkeling steken en dan vervolgens een account aanmaken op een forum om te komen schooien of iemand anders je opdracht wil maken. Gelukkig is niemand zo gek geweest om hieraan mee te werken.

Mocht het, om wat voor reden dan ook, echt niet mogelijk geweest zijn om de benodigde tijd in je vak te steken, dan heeft een docent daar vast wel begrip voor.
    Ik vind dit dan ook een zeer, zeer brutale vraag.

angrywolf

• DigitalPlace Lid
    • *
      • Bekijk profiel
    « Reactie #2 Gepost op: maart 02, 2017, 09:35:45 am »
  • [+1]2
  • [-1]0
  • Gelukkig dat ik er met 16/20 door ben voor mn examen, zonder op jou te moeten rekenen :D
    Ik had gwn stress en ja ik studeer altijd last minute :p

PS: ik ken deze site al 7-8 jaar (toen het nog een portofolio was van thisegzzz: www.thijsbroeninck.nl als ik mij niet vergis)

xvilo

• Global Moderator
    • Verslaafd DigitalPlace Lid
      • Bekijk profiel
      • http://www.xvilo.com
    « Reactie #3 Gepost op: maart 24, 2017, 08:10:16 am »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Gelukkig dat ik er met 16/20 door ben voor mn examen, zonder op jou te moeten rekenen :D
    Ik had gwn stress en ja ik studeer altijd last minute :p

PS: ik ken deze site al 7-8 jaar (toen het nog een portofolio was van thisegzzz: www.thijsbroeninck.nl als ik mij niet vergis)

Ja, dat klopt wel

Eigenlijk vind ik het heerlijk om te zien dat mensen als jij flink op hun bek gaan. Niet genoeg tijd in softwareontwikkeling steken en dan vervolgens een account aanmaken op een forum om te komen schooien of iemand anders je opdracht wil maken. Gelukkig is niemand zo gek geweest om hieraan mee te werken.

Mocht het, om wat voor reden dan ook, echt niet mogelijk geweest zijn om de benodigde tijd in je vak te steken, dan heeft een docent daar vast wel begrip voor.
    Ik vind dit dan ook een zeer, zeer brutale vraag.

Helemaal mee eens!