Auteur Topic: oneplus scherm etc..  (gelezen 6231 keer)

digital ownage

• DigitalPlace Guru
    • Bekijk profiel
oneplus scherm etc..
« Gepost op: januari 11, 2016, 05:11:22 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Hallo luitjes,
    Ik werd van de zomer overrompeld door een stortvloed en helaas, mijn oneplus one werkte niet optimaal meer.
    Wat niet meer werkte:
    -een gedeelte scherm werkte niet meer aan de bovenkant
    -het geluid
    er ging heel wat tijd overheen en uiteindelijk had ik vanuit china een nieuw scherm besteld en speakertjes en dat component wat tussen de speakertjes en de logic board zit. dat kostte amper iets en ik dacht als t probleem daar zit heb ik t toch gewoon gerepareerd.
    ik dus vandaag 3uur+ gekloot om alles te vervangen. Hels karwij en zou nooit een chinees willen zijn zegmaar.
    Helaas toen ik m opstartte was het probleem nog steeds aan de orde. nu vraag ik me af: wat zou het wel kunnen zijn en hoe kan ik dat fixen.
    mvg,
    do

pr0n

gertmenkel

• Actief DigitalPlace Lid
    • **
      • Bekijk profiel
    Re: oneplus scherm etc..
    « Reactie #1 Gepost op: januari 11, 2016, 08:39:15 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Hallo luitjes,
    Ik werd van de zomer overrompeld door een stortvloed en helaas, mijn oneplus one werkte niet optimaal meer.
    Wat niet meer werkte:
    -een gedeelte scherm werkte niet meer aan de bovenkant
    -het geluid
    er ging heel wat tijd overheen en uiteindelijk had ik vanuit china een nieuw scherm besteld en speakertjes en dat component wat tussen de speakertjes en de logic board zit. dat kostte amper iets en ik dacht als t probleem daar zit heb ik t toch gewoon gerepareerd.
    ik dus vandaag 3uur+ gekloot om alles te vervangen. Hels karwij en zou nooit een chinees willen zijn zegmaar.
    Helaas toen ik m opstartte was het probleem nog steeds aan de orde. nu vraag ik me af: wat zou het wel kunnen zijn en hoe kan ik dat fixen.
    mvg,
    do
    Als je het scherm vervangen hebt (inclusief de elektronica die erbij hoort) zal het probleem misschien liggen in de kabel tussen het scherm en het mobo, of ergens verderop.
    Dat het geluid het niet doet na het vervangen van de speakers lijkt mij ook een mobo-probleem te zijn.

Ik denk dat je het mobo moet vervangen ofzoiets, maar eerlijk gezegd zou ik in jouw situatie een nieuwe kopen.
    ThePirateBay AFK
    Bekijk de vrije en gratis documentaire!

digital ownage

• DigitalPlace Guru
      • Bekijk profiel
    Re: oneplus scherm etc..
    « Reactie #2 Gepost op: januari 14, 2016, 02:13:29 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Tja nog iemand dan geïnteresseerd in een nieuw opo scherm

pr0n