Auteur Topic: Minecraft Server Admin  (gelezen 1945 keer)

OnlineRageKiller

• DigitalPlace Lid
  • *
  • Talk is cheap, show me the code!
    • Bekijk profiel
Minecraft Server Admin
« Gepost op: oktober 21, 2015, 02:08:21 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Ik ben van plan binnenkort een minecraft server te runnen en ik had gehoopt dat iemand daar verstand van heeft, en ja, ik heb alles opgezocht maar deze dingen zijn nou een maal niet te vinden want ik snap er geen bal van.
    Als aller eerst: Hoe maak ik mij zelf admin?
    Het enige wat ik tot nu toe weet is dat je iets in de ops.json moet veranderen en admins.txt Maar
    wat moet ik er in zetten om mij zelf admin te maken? Ik heb al geprobeerd om gewoon mijn username erin  te stoppen maar dat helpt niet.

Oke hier komt de tweede vraag:
    Kan iemand mij een link geven van een artikel of video waar in staat hoe ik zelf commands kan toevoegen/maken voor mijn server en hoe
    ik kan instellen wie die commands kan gebruiken?

Alvast bedankt!

xvilo

• Global Moderator
    • Verslaafd DigitalPlace Lid
      • Bekijk profiel
      • http://www.xvilo.com
    Re: Minecraft Server Admin
    « Reactie #1 Gepost op: oktober 27, 2015, 11:56:28 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Jeetje... Wat een hoogstaand niveau zeg.

WIJ WILLEN MEER INFO!!!

Wat gebruik je? Vanilla server? Of iets anders zoals bukkit? Je zelf op maken kan je doen door in de console "/op [username]" te typen. <- Wat. Moeilijk.

Zelf commands maken gaat niet lukken met een Vanilla server. Daarvoor zul je iets als bukkit moeten gebruiken en dan in JAVA je eigen plugin schrijven, maar dat ga ik je afraden als je je zelf al amper op kunt maken....

In fact, mijn zusje van 6 (!!!) kan zich zelf op maken in minecraft. En Google staat genoeg. Beter zoeken!

Ik ben een swagboy met Tapatalk