SMF - Just Installed!
Gaat 'ie ff lekker z'n eigen box omhoog doen met GB's door z'n referentielinkje hier neer te zetten als ik gokken mag.
Citaat van: "digital ownage"Gaat 'ie ff lekker z'n eigen box omhoog doen met GB's door z'n referentielinkje hier neer te zetten als ik gokken mag.Wat valt er te gokken? Ik vermeld het er duidelijk bij. Zowel ik als de persoon die zeg via die link registreert krijgt 5GB extra opslagruimte. Ik zie het probleem niet in een win-win situatie.
Citaat van: "Robin"Citaat van: "digital ownage"Gaat 'ie ff lekker z'n eigen box omhoog doen met GB's door z'n referentielinkje hier neer te zetten als ik gokken mag.Wat valt er te gokken? Ik vermeld het er duidelijk bij. Zowel ik als de persoon die zeg via die link registreert krijgt 5GB extra opslagruimte. Ik zie het probleem niet in een win-win situatie.ik zie ook geen probleem alleen staat het er nou niet echt duidelijk bij vermeld dat jij er ook 5gb extra door krijgt, vandaar het gokken als je dat heel erg interresant vind. Het is geen win-win situatie, maar een win-win-win situatie aangezien copy weer meer klanten krijgt en populairder wordt. Ik doe er niet aan mee want ik heb al genoeg van dat soort services.
hahaha. robin wat is er mis met dropbox dan ?
Citaat van: "Thumb"hahaha. robin wat is er mis met dropbox dan ?Maar 2GB.
Citaat van: "Robin"Citaat van: "Thumb"hahaha. robin wat is er mis met dropbox dan ?Maar 2GB.oh?dit is zonder refferals of betaling
Citaat van: "Thumb"Citaat van: "Robin"Maar 2GB.oh?dit is zonder refferals of betaling Dit ook. Zonder betaling dan toch.
Citaat van: "Robin"Maar 2GB.oh?dit is zonder refferals of betaling
Maar 2GB.
Citaat van: "Robin"Citaat van: "Thumb"[...]oh?dit is zonder refferals of betaling Dit ook. Zonder betaling dan toch.en dat is copy :P?
Citaat van: "Thumb"[...]oh?dit is zonder refferals of betaling Dit ook. Zonder betaling dan toch.
[...]oh?dit is zonder refferals of betaling