SMF - Just Installed!
Office zegt niet veel he, ms office, libre office, open office...
ik gebruik altijd ms office. ongelovelijk kut maarja, nada aan te doen. open office is ziek onderontwikkeld, kan je helemaal geen fuck mee en de rest "wat een boer nie kent daar maakt ie geen documenten in"
Citaat van: "digital ownage"Office zegt niet veel he, ms office, libre office, open office...Ze bedoelen vast Calligra Office.
Citaat van: "Thumb"ik gebruik altijd ms office. ongelovelijk kut maarja, nada aan te doen. open office is ziek onderontwikkeld, kan je helemaal geen fuck mee en de rest "wat een boer nie kent daar maakt ie geen documenten in"Libre Office is een veel verder ontwikkelde fork van Open Office.
Citaat van: "Robin"Citaat van: "Thumb"ik gebruik altijd ms office. ongelovelijk kut maarja, nada aan te doen. open office is ziek onderontwikkeld, kan je helemaal geen fuck mee en de rest "wat een boer nie kent daar maakt ie geen documenten in"Libre Office is een veel verder ontwikkelde fork van Open Office.Ik vind OpenOffice super en er wordt nog steeds aan gewerkt.Wat is beter aan LibreOffice?
kunnen die poll's van jou niet ook op de Hoofdpagina komen?
Verplaatst naar Polls