Auteur Topic: Marks speech  (gelezen 5660 keer)

digital ownage

• DigitalPlace Guru
    • Bekijk profiel
Re: Marks speech
« Reactie #15 Gepost op: januari 07, 2013, 09:37:39 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Citaat van: "compuzz"
    Natuurlijk zegt Windesheim dat je er goed werk in kunt vinden, je gaat tenslotte niet je eigen opleiding(en) afkraken.. :| (ahum Deltion :lol: )

Dat er een grote vraag naar technici is klopt inderdaad. Zelf heb ik ook nu ik in het tweede leerjaar van mijn studie zit al 3 banen (en dan bedoel ik bijbánen, en geen bijbaantjes ;) ) aangeboden gekregen en daar ben ik natuurlijk ook op in gegaan.

Maar zoals ik al zei, misschien schommelt het heel erg, en verschilt het erg per regio of niveau.. Misschien kun je er wel goed werk in vinden als je het op HBO niveau gaat studeren aan Windesheim.. Misschien is het een idee om aan de neef van de goede vriend van jou te vragen hoe het met de werkgelegenheid zit, aangezien hij er dus middenin zit en ik niet;)

Dat er veel mensen een bepaalde opleiding gaan volgen wil niet automatisch zeggen dat er ook veel werkgelegenheid in is..

Wat ik nou eigenlijk wil zeggen is dus kijk even goed rond. Informeer hier en daar een beetje naar de werkgelegenheid, en vraag het dan niet aan een school want die zegt toch wel dat er goed werk in is te vinden, zij willen tenslotte alleen maar meer studenden :sexy:
    Op welk niveau ben je van plan die opleiding te gaan doen?
    HBO niveau ofcourse, daar heb ik het ook over  :sexy:
    « Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 am door Guest »

pr0n

Thisegzz

• Administrator
    • DigitalPlace Guru
      • Bekijk profiel
    « Reactie #16 Gepost op: januari 07, 2013, 09:42:54 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Citaat van: "compuzz"
    Dat er veel mensen een bepaalde opleiding gaan volgen wil niet automatisch zeggen dat er ook veel werkgelegenheid in is..
    Tegendeel zelfs: als er veel mensen de opleiding volgen heb je juist minder kans op een baan, omdat er ook meer werkzoekenden zijn en de werkgevers dus ruime keuze hebben ;)
    [18:09]   infected: Je bent een geile knuffelbeertje
    [18:12]   infected: Ik aanbid thisegzz en niemand anders.
    [18:13]   infected: Ik zit in de eenden comissie.

compuzz

• DigitalPlace Lid
    • *
      • Bekijk profiel
    « Reactie #17 Gepost op: januari 07, 2013, 09:49:56 pm »
  • [+1]1
  • [-1]0
  • Jup, wat hij zegt ^ :ja:

[offtopic:13o53574]mijn excuses voor deze nutteloze doch duidelijke bevestiging van het voorgande bericht :roll:[/offtopic:13o53574]

digital ownage

• DigitalPlace Guru
      • Bekijk profiel
    « Reactie #18 Gepost op: januari 07, 2013, 09:51:02 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Aha fijn, dan zal ik ook naar elektrotechniek kijken, lijkt mij ook super interessant en leuk!

pr0n