Show je... > Uitdagingen

Computer samen stellen.

(1/1)

steelnose:
Ik wil graag een nieuwe pc. Kant en klaar mag maar zelf bouwen ook.
Dit is wat ik wil:

i7 processor
Minimaal 8GB ram
Minimaal 1TB hardeschijf
Een DVD drive
Een Video kaart waar Battle Field 3 mee te spelen valt.
SD cardreader (mogen ook nog andere card readers bij in)
Minimaal 4USB aansluiten USB 3.0 of 2.0 (maakt me niet uit)

als t past zou ik graag deze behuizing er om hebben: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/8708 ... -behuizing

Ik wil er graag 4 beelschermen op aansluiten dus meerdere video kaarten ofzo, moet ik dan 2 dezelfde hebben of 2 die even goed zijn tell me about it.

Het buget maakt niet super veel uit ik zou het graag rond de €1.000 houden mag ook iets meer zijn.

Graag hulp

WoZZerZ:
Wat dacht je van de computer die ik heb?
Ik heb dan een i5 processor, maar verder vind je alles wel goed denk ik.

Specs:

* CPU: Intel core i5 3750k
* Videokaart: Sapphire HD7870 Overclock edition (met die kaart kan je BF3 op ultra spelen op 1080p resolutie [1 scherm dus])
* RAM: 8gb Kingston HyperX 1600MHz
* Moederboard: Asus P8Z77v
* Behuizing: Coolermaster CM 690II advanced (Kan ik je zeker aanraden, mooie kast met geweldige airflow)
* Voeding: Corsair HX850w
Dit zijn dan de basiscomponenten, de rest is wat minder belangrijk.

Verder moet je weten dat je op vrijwel elke moderne videokaart tegenwoordig tot 6 beeldschermen aan kan sluiten (via de mini-display ports), je hebt er dus helemaal geen 2 nodig (tenzij je er 2 wilt om meer kracht te hebben)

PieterZ:
Je kan altijd nog een kijkje nemen bij de Best Buy Guide september 2012 van Tweakers.net.
http://tweakers.net/reviews/2719/5/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-september-2012-high-end-gamesysteem.html
Ook lijkt mij in de meeste gevallen i7 een beetje te overpowerd, maar wel gaaf ;)

Robin:
Moet het i7 zijn omdat het "cool" klinkt, of omdat je ook effectief enig idee hebt wat het inhoud?

steelnose:
@Robin, Allebei.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie