De enigen die "het verdienen" zijn de mensen die zeggen dat iemand anders "het verdient".
ben ik niet mee eens. Als ik zeg dat een crimineel een straf verdient betekent dat dan dat ik ook het zelfde verdien? of wil je zeggen dat je zelf nooit zegt dat iemand iets slechts verdient?
Betekent dat dat het aan jou is om die straf te geven? Als iemand die je nog nooit in je leven gezien hebt in India iemand vermoord, betekent dat dan ook dat jij het recht hebt om hem op z'n muil te slaan? Nee. Laat het gerecht zijn werk doen.
anyway ik zoek iets wat de pc plat gooit aka zo dood mogelijk niet iets wat even het systeem freezt. en het critic op mijn motieven vind ik niet al te leuk, ga niet zo heilig doen aub ik weet zeker dat iedereen hier wel eens iemand iets aan heeft include(jou);
Wil je geen kiritiek, kom dan niet op een forum. Een forum is namelijk een
discussiebord in het Nederlands. En ik zal niet zeggen dat ik nooit es wat uitgehaald heb. Maar niet iets wat iemand anders zijn PC verneukt. Ik deed eerder dingen in de trend als een
Rick roll die over je scherm blijft springen en onmogelijk te sluiten is (en volledig weg was eens je het dicht deed), en daar ben ik uit gegroeid toen ik 14 was.
Wil je de PC dood?