Auteur Topic: een virus voor mensen die je niet mag?  (gelezen 7724 keer)

Blueheart

• DigitalPlace Lid
  • *
    • Bekijk profiel
een virus voor mensen die je niet mag?
« Gepost op: maart 21, 2012, 06:46:39 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • soms heb ik wel eens zin om iemand hard te naaien :tristan:  maar ben te lui om een virusje te schrijven  :zzz:

dus weten jullie een vrisuje die je slachtoffer een paar daagjes als niet weekjes lekker irriteert tot dat die bij de dichtstbijzijnde nerd komt aka jou :D
    « Laatst bewerkt op: maart 23, 2012, 04:58:02 pm door Blueheart »
    Nothing thats worth having comes easy

mastersofli

• DigitalPlace Lid
    • *
      • Bekijk profiel
    Re: een virus voor mensen die je niet mag?
    « Reactie #1 Gepost op: maart 21, 2012, 06:52:49 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Als je de skills hebt; doe wat nuttigs.
    Iets waar iemand wat aan heeft, i.p.v. iets te maken waar iemand last van heeft.

Ik moet toegeven dat ik ook altijd zo'n kansloze klootzak ben geweest. Iedereen in mijn msn zoveel mogelijk emoticons tegelijk sturen en die van je eigen uitzetten enzo. De Msn Freezer op bijna iedereen gebruiken en zo nog een hele hoop van die kut truukjes.

Achteraf: Waarom!!??

Edit: Soms ben ik nogsteeds zo'n kloodtzak.. Shell/botnet booters gebruiken om iemand (die ik echt niet mag & dus niet voor de lol) eruit te knikkeren. Hiervoor moet je wel een hele hoop voor geflikt hebben bij mij om mij zover te krijgen trouwens, dus dan heb je 't ook verdiend.
    « Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 am door Guest »

wert12

• Actief DigitalPlace Lid
    • **
      • Bekijk profiel
    « Reactie #2 Gepost op: maart 21, 2012, 07:02:55 pm »
  • [+1]0
  • [-1]1
  • je kan ook gewoon je gezicht laten zien aan mensen die je niet mag, ik denk dat je dan je doel wel bereikt hebt.
    Laatst bijgewerkt door wert12 op di okt 18, 2011 4:31 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Blueheart

• DigitalPlace Lid
    • *
      • Bekijk profiel
    « Reactie #3 Gepost op: maart 21, 2012, 07:04:54 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Citaat van: "mastersofli"
    Als je de skills hebt; doe wat nuttigs.
    Iets waar iemand wat aan heeft, i.p.v. iets te maken waar iemand last van heeft.

Ik moet toegeven dat ik ook altijd zo'n kansloze klootzak ben geweest. Iedereen in mijn msn zoveel mogelijk emoticons tegelijk sturen en die van je eigen uitzetten enzo. De Msn Freezer op bijna iedereen gebruiken en zo nog een hele hoop van die kut truukjes.

Edit: Soms ben ik nogsteeds zo'n kloodtzak.. Shell/botnet booters gebruiken om iemand (die ik echt niet mag & dus niet voor de lol) eruit te knikkeren. Hiervoor moet je wel een hele hoop voor geflikt hebben bij mij om mij zover te krijgen trouwens, dus dan heb je 't ook verdiend.

ik ben niet zo erg als jou :D ik doe het alleen bij mensen die het verdienen. Zoals bijvoorbeeld een meisje die ik ken was misbruikt door haar ex vriend die dreigde naakte fotos van haar te publiceren. toen heb ik zijn HD plat gegooid :D maar om een minder extreem voorbeeld te noemen, je zou vast wel van die mensen kennen die alleen aan je denken als ze iets nodig hebben. kijk dat vind ik van die type mensen die een leuk virusje mogen hebben :D

Robin

• Administrator
    • DigitalPlace Guru
      • Bekijk profiel
      • http://www.robinj.be/
    « Reactie #4 Gepost op: maart 21, 2012, 07:07:12 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Citaat van: "Blueheart"
    Citaat van: "mastersofli"
    Als je de skills hebt; doe wat nuttigs.

ik ben niet zo erg als jou :D ik doe het alleen bij mensen die het verdienen. Zoals bijvoorbeeld een meisje die ik ken was misbruikt door haar ex vriend die dreigde naakte fotos van haar te publiceren. toen heb ik zijn HD plat gegooid :D maar om een minder extreem voorbeeld te noemen, je zou vast wel van die mensen kennen die alleen aan je denken als ze iets nodig hebben. kijk dat vind ik van die type mensen die een leuk virusje mogen hebben :D
    De enigen die "het verdienen" zijn de mensen die zeggen dat iemand anders "het verdient".

Anyway, pleur dit gewoon in de opstartmap.
    >><<

Blueheart

• DigitalPlace Lid
    • *
      • Bekijk profiel
    « Reactie #5 Gepost op: maart 21, 2012, 07:20:37 pm »
  • [+1]0
  • [-1]1
  • Citaat
    De enigen die "het verdienen" zijn de mensen die zeggen dat iemand anders "het verdient".

ben ik niet mee eens. Als ik zeg dat een crimineel een straf verdient betekent dat dan dat ik ook het zelfde verdien? of wil je zeggen dat je zelf nooit zegt dat iemand iets slechts verdient?

anyway ik zoek iets wat de pc plat gooit aka zo dood mogelijk niet iets wat even het systeem freezt. en het critic op mijn motieven vind ik niet al te leuk, ga niet zo heilig doen aub ik weet zeker dat iedereen hier wel eens iemand iets aan heeft gedaan include(jou);

Robin

• Administrator
    • DigitalPlace Guru
      • Bekijk profiel
    « Reactie #6 Gepost op: maart 21, 2012, 07:24:43 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
    Citaat

ben ik niet mee eens. Als ik zeg dat een crimineel een straf verdient betekent dat dan dat ik ook het zelfde verdien? of wil je zeggen dat je zelf nooit zegt dat iemand iets slechts verdient?
    Betekent dat dat het aan jou is om die straf te geven? Als iemand die je nog nooit in je leven gezien hebt in India iemand vermoord, betekent dat dan ook dat jij het recht hebt om hem op z'n muil te slaan? Nee. Laat het gerecht zijn werk doen.

Citaat van: "Blueheart"
    anyway ik zoek iets wat de pc plat gooit aka zo dood mogelijk niet iets wat even het systeem freezt. en het critic op mijn motieven vind ik niet al te leuk, ga niet zo heilig doen aub ik weet zeker dat iedereen hier wel eens iemand iets aan heeft include(jou);
    Wil je geen kiritiek, kom dan niet op een forum. Een forum is namelijk een discussiebord in het Nederlands. En ik zal niet zeggen dat ik nooit es wat uitgehaald heb. Maar niet iets wat iemand anders zijn PC verneukt. Ik deed eerder dingen in de trend als een Rick roll die over je scherm blijft springen en onmogelijk te sluiten is (en volledig weg was eens je het dicht deed), en daar ben ik uit gegroeid toen ik 14 was.

Wil je de PC dood?
    >><<

Blueheart

• DigitalPlace Lid
    • *
      • Bekijk profiel
    « Reactie #7 Gepost op: maart 21, 2012, 07:44:56 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Citaat van: "Robin"
    Citaat

Betekent dat dat het aan jou is om die straf te geven? Als iemand die je nog nooit in je leven gezien hebt in India iemand vermoord, betekent dat dan ook dat jij het recht hebt om hem op z'n muil te slaan? Nee. Laat het gerecht zijn werk doen.

anyway ik zoek iets wat de pc plat gooit aka zo dood mogelijk niet iets wat even het systeem freezt. en het critic op mijn motieven vind ik niet al te leuk, ga niet zo heilig doen aub ik weet zeker dat iedereen hier wel eens iemand iets aan heeft include(jou);
    Wil je geen kiritiek, kom dan niet op een forum. Een forum is namelijk een discussiebord in het Nederlands. En ik zal niet zeggen dat ik nooit es wat uitgehaald heb. Maar niet iets wat iemand anders zijn PC verneukt. Ik deed eerder dingen in de trend als een Rick roll die over je scherm blijft springen en onmogelijk te sluiten is (en volledig weg was eens je het dicht deed), en daar ben ik uit gegroeid toen ik 14 was.

Wil je de PC dood?

ja lees mijn eerste post nogmaals volgens mij is dat waar ik om vroeg. ik kan er niet helemaal tegen als mensen gelijk gaan flamen zonder hunzelf in die positie te zetten. jij bent niks beter dan mij als jij een reden had om iemands pc plat te gooien zou je er niet over aarzelen en je mooie praatjes over recht hebben om iemand te straffen zou je zeker niet aan jezelf vertellen :) dus stop met haten aub ik probeer het zo vriendelijk mogelijk te houden hier.

Robin

• Administrator
    • DigitalPlace Guru
      • Bekijk profiel
    « Reactie #8 Gepost op: maart 21, 2012, 08:03:44 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
    Citaat van: "Robin"
    [...]

Wil je de PC dood?

ja lees mijn eerste post nogmaals volgens mij is dat waar ik om vroeg. ik kan er niet helemaal tegen als mensen gelijk gaan flamen zonder hunzelf in die positie te zetten.
    Zet jij jezelf eerst even in de positie van de persoon wiens computer je wil verkloten.
    jij bent niks beter dan mij als jij een reden had om iemands pc plat te gooien zou je er niet over aarzelen en je mooie praatjes over recht hebben om iemand te straffen zou je zeker niet aan jezelf vertellen :)
    Ik zou ze mezelf niet hoeven vertellen. Ik ben zo laag namelijk niet.
    dus stop met haten aub ik probeer het zo vriendelijk mogelijk te houden hier.
    Ben even vriendelijk als jij.

[kop:24a5o0fk]Ontopic[/kop:24a5o0fk]
    Hier zijn wat dingen die je makkelijk kan doen:
    • [kop:24a5o0fk]Triforce[/kop:24a5o0fk]
    • [kop:24a5o0fk]CrashOnCtrlScroll[/kop:24a5o0fk]
      Dit + een programma dat SendKeys ("^{ScrollLock}{ScrollLock}") doet.
    • [kop:24a5o0fk]FORMAT C:[/kop:24a5o0fk]
    • [kop:24a5o0fk]Foutieve data naar de MBR schrijven[/kop:24a5o0fk]
    • [kop:24a5o0fk]BOOT.INI[/kop:24a5o0fk]
      Ga wat prutsen met [icode:24a5o0fk]%SystemDrive%boot.ini[/icode:24a5o0fk]. Werkt alleen met <= Windows XP.
    • [kop:24a5o0fk]Verwijder de bootable flag van de systeempartitie[/kop:24a5o0fk]
    >><<

Blueheart

• DigitalPlace Lid
    • *
      • Bekijk profiel
    « Reactie #9 Gepost op: maart 21, 2012, 08:15:25 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • sorry ik ga hier niet meer op in.

maar wat ik niet begrijp is waarom je alsnog relevante data met mij deelt. je bent toch totaal niet eens met wat ik wil?  of ben je stiekem wel met me eens? nja hier heb ik geen zin in meer ik bouw er zelf wel 1.

Robin

• Administrator
    • DigitalPlace Guru
      • Bekijk profiel
    « Reactie #10 Gepost op: maart 21, 2012, 08:17:50 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
    sorry ik ga hier niet meer op in.

maar wat ik niet begrijp is waarom je alsnog relevante data met mij deelt. je bent toch totaal niet eens met wat ik wil?  of ben je stiekem wel met me eens? nja hier heb ik geen zin in meer ik bouw er zelf wel 1.
    Of ik het nu met je eens ben of niet, ik probeer te helpen. Mijn suggesties zijn trouwens redelijk eenvoudig te fixen (niet voor de gemiddelde thuisgebruiker, wel voor iemand die er wat meer van af weet), dus op deze manier probeer ik toch nog een beetje de schade te beperken.
    >><<

Blueheart

• DigitalPlace Lid
    • *
      • Bekijk profiel
    « Reactie #11 Gepost op: maart 21, 2012, 08:28:27 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Citaat van: "Robin"
    sorry ik ga hier niet meer op in.

Of ik het nu met je eens ben of niet, ik probeer te helpen. Mijn suggesties zijn trouwens redelijk eenvoudig te fixen (niet voor de gemiddelde thuisgebruiker, wel voor iemand die er wat meer van af weet), dus op deze manier probeer ik toch nog een beetje de schade te beperken.

dat is niet heel relevant :D zeg je dat ook tegen een crimineel die een bank wil beroven?:D nja ag ik heb beloofd om er niet meer op in te gaan dus laten we deze discussie sluiten :)

digital ownage

• DigitalPlace Guru
      • Bekijk profiel
    « Reactie #12 Gepost op: maart 21, 2012, 09:29:00 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • tsss doe gewoon in kladblok
    start %0
    %0
    en dan opslaan als weetikveelwat.bat en dat dan altijd laten opstarten als z'n pc opstart (A) Moet met jouw kennis niet lastig zijn om er een leuk progje mee te maken

pr0n

Robin

• Administrator
    • DigitalPlace Guru
      • Bekijk profiel
    « Reactie #13 Gepost op: maart 21, 2012, 09:47:10 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Citaat van: "digital ownage"
    tsss doe gewoon in kladblok
    start %0
    %0
    en dan opslaan als weetikveelwat.bat en dat dan altijd laten opstarten als z'n pc opstart (A) Moet met jouw kennis niet lastig zijn om er een leuk progje mee te maken
    Die stelde ik al voor. Vond die niet goed genoeg.
    >><<

JamSlaaf

• Actief DigitalPlace Lid
    • **
      • Bekijk profiel
    « Reactie #14 Gepost op: maart 21, 2012, 09:52:52 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Magneet langs de hdd is ook luek.