Show je... > Uitdagingen

De Robin Verveelt Zich Challenges

<< < (2/6) > >>

Robin:

--- Citaat van: "mastersofli" ---Haha, best slim gedaan.
Ik zit nu bij challenge 5 en zie het volgende;
Aspirientje:cDNFaXBSMXlxU2MxbktPeW94RXVvdlI9
Password-Encoding:641364

Maar kloppen beiden niet... Wie is hier al voorbij?
--- Einde van citaat ---
Voorlopig alleen Buzzer:

En die Password-Encoding is een hint.

--- Citaat van: "gertmenkel" ---Na een Google zoekopdracht van de ge-encrypte tekst (had ik zelf al gevonden voor ik de post van mastersofli las) kwam ik deze pagina tegen. Heb je misschien je logs per ongeluk online staan?
--- Einde van citaat ---
Die Pastebin dumpte Aha2Y ookal perongeluk in de IRC. Anyway, in die paste staat niets wat je gaat helpen.

steelnose:
hoe zet je geëncrypte wachtwoorden om naar het wachtwoord zoals het eignelijk is?

White Blizzard:
Tjaaa antwoorden gaan we niet weggeven natuurlijk ;).

God er zitten een paar heel vervelende tussen. Ik kan 9 gewoon bijna lezen maar ik heb niet de juiste tools denk ik :S....

gertmenkel:
Ik heb zojuist gemerkt dat 9 makkelijker met Chrome te lezen is dan met Firefox.
(Ik heb hem al opgelost en de oplossing is nog steeds mogelijk, en heeft eigenlijk niets met wat boven staat te maken)

Robin:

--- Citaat van: "steelnose" ---hoe zet je geëncrypte wachtwoorden om naar het wachtwoord zoals het eignelijk is?
--- Einde van citaat ---
Het is niet encrypted, zo moeilijk maak ik het (voorlopig nog) niet.
--
Ik heb gemerkt dat veel mensen problemen hebben met Challenge 5, dus daar heb ik een hint toegevoegd.
--
Bij Challenge 3 heb ik ook een hint toegevoegd, want daar schenen ook wat mensen op vast te zitten.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie