Show je... > Scripts

Teredivisie

<< < (3/4) > >>

Nib:
Heel mooi programma, alleen zou ik zelf een mouseover leuk vinden bij: "stand/programma/topscorers".

Haze:

--- Citaat van: "NibuleZ" ---Heel mooi programma, alleen zou ik zelf een mouseover leuk vinden bij: "stand/programma/topscorers".
--- Einde van citaat ---

Idd ben het met je eens.
Wat mij trouwens ook is opgevallen is dat je in Stand niet het programma kan
verplaatsen door je muis vast te houden in de textbox waar de informatie in staat.
In tegenstelling kan dat wel in Programma en Topscores. Ik zou dat nog veranderen Thisegzz.

Goo:

--- Citaat van: "qawsed441" ---
--- Citaat van: "NibuleZ" ---Heel mooi programma, alleen zou ik zelf een mouseover leuk vinden bij: "stand/programma/topscorers".
--- Einde van citaat ---

Idd ben het met je eens.
verplaatsen door je muis vast te houden in de textbox waar de informatie in staat.
In tegenstelling kan dat wel in Programma en Topscores. Ik zou dat nog veranderen Thiseggz.
--- Einde van citaat ---

Correctie: Thisegzz

Haze:

--- Citaat van: "Skyrez" ---
--- Citaat van: "qawsed441" ---
--- Einde van citaat ---

Idd ben het met je eens.
In tegenstelling kan dat wel in Programma en Topscores. Ik zou dat nog veranderen Thiseggz.
--- Einde van citaat ---

Correctie: Thisegzz
--- Einde van citaat ---

:$ Het spijt me, Pleasssee vergeef me

Goo:
Ik vergeef het je niet, moderators straf hem!

Ontopic!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie