je zou de errors kunnen geven op de volende manier:
Fout tijdens het uploaden van de afbeelding ofzo, dus een kleurtje dat erbij past, en dan weergeven.
en dan wat er allemaal precies gebeurt kan je toch in je error-log loggen van je complirer?
Dat met die rood gekleurde text maakt het wel duidelijk, thanks voor de tip

Ik houd er persoonlijk altijd van dat je precies kan zien wat het programmaatje doet, dus ik weet het nog niet. Het boxje valt niet super erg op en is makkelijk te negeren toch :P
Ziet er netjes uit, goed gedaan. Java valt niet mee vind ik.
Dankjewel! Ja, 't is ff wennen maar je ziet al snel de overeenkomsten tussen C#(en andere C-talen) en Java

Voordeel van C# is dat veel dingen simpeler zijn gemaakt, maarja. Je steekt er veel van op om het zo te doen

~~~~Edit~~~~
Ik ga de settings in een ander venstertje stoppen en het projectje afronden. Wil nu even graag een CRM typen xD
~~~~Edit~~~~
ScreenRobot 1.2 [Final Release] is af, er is niet veel veranderd alleen de tabs zijn nu weg. Ik wilde graag ScreenRobot afronden, ik heb het bij de imgur API gelaten omdat het niet heel veel zin heeft om nog een paar APIs toe te voegen. De tip van Thumb om de kleur te veranderen van een error is niet toegepast omdat ik dan weer dat componentje moet gaan vervangen :P. JTextArea support geen single line colors
Download link:
http://www.megaupload.com/?d=A3SNWMPKBedankt voor de positieve reacties