Auteur Topic: C# 2010 Asteroïd Shooter  (gelezen 5460 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Goo

  • DigitalPlace Guru
  • ****
  • Berichten: 3269
  • Karma: 2
    • Bekijk profiel
Re: C# 2010 Asteroïd Shooter
« Reactie #15 Gepost op: juli 04, 2011, 02:12:22 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Citaat van: "Thumb"
    waarom zou het 't niet waar zijn, het is toch lulzig om te maken?, wat mijn vraag is, waarom irc? maak gewoon zelf een onderling protecol

    Het spel is niet uitgebreid, waarover zou je moeten praten? Bij games als minecraft etc heb je wat om over te praten die games zijn allemaal veel uitgebreider  :nana:
    « Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 am door Guest »
    You can\'t argue with stupid people. They just drag you down to their level, and beat you with experience.

    digital ownage

    • DigitalPlace Guru
    • ****
    • Berichten: 3398
    • Karma: 19
      • Bekijk profiel
    Re: C# 2010 Asteroïd Shooter
    « Reactie #16 Gepost op: juli 04, 2011, 03:24:36 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • je leert er anders wel ontzettend veel van :)
    « Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 am door Guest »

    pr0n

    Goo

    • DigitalPlace Guru
    • ****
    • Berichten: 3269
    • Karma: 2
      • Bekijk profiel
    Re: C# 2010 Asteroïd Shooter
    « Reactie #17 Gepost op: juli 04, 2011, 03:30:20 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Citaat van: "digital ownage"
    je leert er anders wel ontzettend veel van :)

    Zeg ook niet dat je er niets van leert, je kan het wel als project doen ja. Erg uitbreiden etc daar leer je zeker wel van.
    « Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 am door Guest »
    You can\'t argue with stupid people. They just drag you down to their level, and beat you with experience.

    digital ownage

    • DigitalPlace Guru
    • ****
    • Berichten: 3398
    • Karma: 19
      • Bekijk profiel
    Re: C# 2010 Asteroïd Shooter
    « Reactie #18 Gepost op: juli 10, 2011, 07:40:42 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • dat klopt
    edit: het lijkt net alsof het sneeuwt want die planeten gaan voor je voertuigje en ze zouden er achter moeten gaan... en als een NPC schiet gaat zijn kogel ook schuin, en met je voertuigje niet en als er 2 bijna tegen elkaar gaan zie je dat ze bestaan uit een vierkantje...
    « Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 am door Guest »

    pr0n

    LaugHawa

    • DigitalPlace Lid
    • *
    • Berichten: 339
    • Karma: 19
      • Bekijk profiel
    Re: C# 2010 Asteroïd Shooter
    « Reactie #19 Gepost op: juli 10, 2011, 09:13:27 pm »
  • [+1]0
  • [-1]0
  • Citaat van: "digital ownage"
    dat klopt
    edit: het lijkt net alsof het sneeuwt want die planeten gaan voor je voertuigje en ze zouden er achter moeten gaan... en als een NPC schiet gaat zijn kogel ook schuin, en met je voertuigje niet en als er 2 bijna tegen elkaar gaan zie je dat ze bestaan uit een vierkantje...

    ja maar dta laatste komt omdat die denk ijk plaatje heeft gebruik ipv direct x of de draw library van .net ( die overgens wel sneller zouden werken, kosten minder preformances )
    « Laatst bewerkt op: januari 01, 1970, 01:00:00 am door Guest »